wtorek, 19 listopada 2013

ROZDZIAŁ 3

   Perspektywa Bartka:

Otworzyłem szeroko usta i spojrzałem na nią uważnie...                                          -Aga? To ty?-zapytałem prawie szepcząc                                                                -Nie! Ksiądz pączek! Żeby własnej siostry nie poznać... Brak słów.-odpowiedziała złośliwie. Na moją twarz wkradł się ogromny uśmiech. Tak bardzo mi jej brakowało. Tego jej ględzenia jakim jestem beznadziejnym bratem i takie tam. Ale wiedziałem, że tak naprawdę nie myśli. Zdarzało mi się na nią trochę pokrzyczeć, a ona udawała, że się na mnie gniewa. Tak bardzo brakowało mi jej wsparcia. W końcu siedem miesięcy robi swoje...                       Uśmiechnęła się do mnie i dosłownie rzuciła się mi na szyję. Mocno ją przytuliłem i zacząłem kręcić się w okół własnej osi.                                               -Tak bardzo się za tobą stęskniłem...-powiedziałem i kontem oka spojrzałem na resztę drużyny. Spoglądali na nas zdziwieni.                                                            -Ja za tobą też... Świetnie dzisiaj grałeś...                                                               Masa fanek, która podeszła po autografy patrzyła na nas z szeroko otwartymi ustami.                                                                                                                       -Zmieniłaś się, wiesz?                                                                                                -Mam nadzieję, że na lepsze.-zaczęła się śmiać.                                                      -Wypiękniałaś...-również się zaśmiałem i pociągnąłem za rękę idąc w stronę drużyny.-Chodź! Musisz poznać resztę drużyny!


                                             *******************


Perspektywa Agaty:

Spojrzałam zniechęcona na brata. A co jak mnie nie polubią?                                -Bartek! Ja nigdzie nie idę!-krzyknęłam i wyrwałam swoją rękę z jego ucisku.    -Nie dyskutuj ze mną! Są naprawdę fajni! Zobaczysz!-krzyknął i jednym szybkim ruchem podniósł mnie i zarzucił sobie na ramie jak jakiś worek z ziemniakami!                                                                                                              -Ty głupi idioto! Postaw mnie natychmiast! Jeszcze bardziej ci się w tym pustym łbie popieprzyło!? Czegoś ci dosypali do picia czy co?! Puszczaj!-krzyczałam w niebo głosy i waliłam go pięściami w plecy. W oddali usłyszałam śmiechy siatkarzy. No bez kitu! Pierwsze spotkanie z nimi, a ja już się skompromitowałam! Boże! Ja kiedyś zabije tego głupka! Po prostu zabije!           Zadowolony Bartek (nadal trzymający mnie na swoim ramieniu) podszedł do chłopaków i postawił mnie w końcu na ziemię.                                                        Spojrzałam na niego wzrokiem typu: "Pożałujesz, że to zrobiłeś matole" i uderzyłam go łokciem w żebro.                                                                                 -Ała! To bolało!-krzyknął Bartek                                                                              -A może chcesz mocniej?!-zapytałam z ironią w głosie.                                          -Jak zwykle! Agata-królowa cienkiej riposty!-nabijał się ze mnie, a siatkarze patrzyli na nas lekko zdziwieni.                                                                                -Kurek! Może przedstawisz nam swoją dziewczynę?-zapytał Pliński                     W tym samym czasie spojrzałam na Bartka co on na mnie i zaczęliśmy się śmiać.                                                                                                                         -Cały Bartek... Nawet się nie pochwalił, że ma młodszą siostrzyczkę!-rzekłam.     -Jesteś jego siostrą?-zapytał mnie Wlazły, a ja uśmiechnięta pokiwałam głową.   -O! Widzisz Piotruś?! To nie jego dziewczyna! Możesz być spokojny!-zaśmiał się Winiarski w stronę Nowakowskiego. On jednak spojrzał na niego wzrokiem typu: "Jeszcze jedno słowo, a zginiesz marnie!".  Zaśmiałam się lekko, a siatkarze zaczęli się mi po kolei przedstawiać.                                                         -Aguś! Poznaj Piotrusia! Naszego nieśmiałego chłopczyka!- rzekł rozbawiony Bartek, a Nowakowski zdołał wydusić z siebie tylko ciche: "Cześć".                    -Hejka.- odpowiedziałam.-Miło mi was wszystkich poznać.                                   -Cała przyjemność po naszej stronie!-krzyknęli wszyscy chórem jakby się zmówili. Zaśmiałam się.                                                                                            -Zapraszam was wszystkich jutro na imprezkę z  okazji wygranej! W moim domku o 19:00! Aguś! Ty też masz obowiązkowo przyjść!- krzyknął uradowany Winiarski i ruszył w stronę szatni. Bartek kazał mi poczekać na siebie przed halą. Zrobiłam tak jak chciał i usiadłam na ławeczce... Po chwili usłyszałam jak ktoś idzie w moją stronę...  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Jak myślicie? Kto szedł w stronę Agaty? 

          Komentujesz=Motywujesz!    

        Zapraszam! Mam nadzieję, że chociaż trochę się wam podoba... :D

       Trochę krótki. Wiem. Jakoś dzisiaj nie mam weny twórczej... :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz