wtorek, 12 listopada 2013

Prolog

               Jestem Agata. Skończyłam studia lekarskie i poszukuje pracy. Mieszkam w Krakowie wraz z moją przyjaciółką Sylwią. Rok temu chłopak zdradził mnie z jakąś "laską" na imprezie. Nie mogłam się pozbierać przez pół roku. Bardzo przez niego cierpiałam. Byliśmy ze sobą prawie trzy lata. Teraz jest już wszystko w porządku. Moją pasją jest siatkówka i śpiew. Wszyscy powtarzają mi, że mam piękny głos. Uwielbieniem siatkówki zaraził mnie chyba starszy brat - Bartek. Mamy ze sobą bardzo dobry kontakt. Jest on nie tylko moim bratem ale także najlepszym przyjacielem jakiego kiedykolwiek miałam. Przed rozpoczęciem studiów grałam trzy lata w siatkę. Przy moim 190 cm sprawiało mi to łatwość i ogromną przyjemność. Byłam atakującą szkolnej drużyny. Potem złamałam sobie nogę i więcej nie wróciłam do tego sportu. Od miesiąca zastanawiam się czy nie przeprowadzić się do Bełchatowa i zacząć pracować w Bełchatowskim szpitalu. Przy okazji byłabym blisko mojego kochanego braciszka. Nigdy nie poznałam jego kolegów z "pracy". Dużo o nich opowiadał ale nie przedstawił mi ich osobiście. Czasami zastanawiam się czy oni wiedzą o moim istnieniu...




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


     Cześć wszystkim! Jest to moje pierwsze opowiadanie o siatkówce, które chcę opublikować. W związku z tym możecie spodziewać się jakiś błędów, jakiś mało zrozumiałych zdań itp. Na pewno mój blog nie będzie taki ciekawy i pomysłowy jak te, które dotąd czytałyście, ale ma nadzieję, że komuś się spodoba i będzie to czytał. Zachęcam również do komentowania. Tylko komentujcie szczerze! Wpisy postaram się dodawać codziennie, lecz nie zawsze mi się to uda. (szkoła itd.) Przynajmniej cztery razy w tygodniu spodziewajcie się czegoś nowego... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz