środa, 26 marca 2014

INFORMACJA!!!

     Moi kochani czytelnicy (jeśli w ogóle ktoś to czyta) na początku chciałabym was przeprosić. Bardzo dawno nie dodawałam nowych rozdziałów. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie pojawiły się nowe wpisy ponieważ przygotowuję się do sprawdzianu szóstej klasy. Nie mam teraz zbytnio czasu aby coś dla was napisać. Bardzo jesteście źli? Test mam we wtorek, więc w przyszłym tygodniu pojawi się nowy rozdział. Obiecuję wam to. Potem postaram się częściej coś dodawać. 

Mam do was również ogromną prośbę. Nie żebym od was tego wymuszała czy coś w tym stylu, ale bardzo was proszę:
Jeśli przeczytaliście rozdział to napiszcie w komentarzu co o nim myślicie. To dla mnie bardzo ważne. Wiem, że pewnie wam się nie będzie chciało, ale to bardzo pomaga w dalszym pisaniu. 
Jeśli przeczytaliście, a nie chce wam się wyrażać opinii, to napiszcie w komentarzu przynajmniej kropkę, jakąś buźkę, pojedynczy wyraz. Bardzo, ale to bardzo dla mnie ważne. Chcę po prostu wiedzieć ile osób czyta tego bloga i czy wam się podoba. 

Sama już nie wiem czy jest sens dalszego dodawania rozdziałów i dalsze prowadzenie tego opowiadania. :( Mam mnóstwo pomysłów na nowe wpisy i na nowe historyjki też. Ale po co je tworzyć jeśli nie zna się o nich opinii? Tak właściwie to po nic. 
Bardzo się cieszę, że chociaż te kilka osób czyta i komentuje, ale bardzo bym chciała, aby pod rozdziałami znajdowało się więcej komentarzy niż 4. Nawet nie wiecie jak przykro się robi, jeśli człowiek strasznie się stara, aby napisać coś nowego, aby was zadowolić, a potem nie zna waszej opinii. Jeśli chcielibyście coś zmienić w tym blogu to napiszcie. Postaram się zastosować do waszych próśb. 

Jeśli to przeczytaliście, to mam nadzieję, że moje słowa i starania nie poszły na marne i pod rozdziałami znajdą się opinie reszty czytelników. 

Najczęściej pod wpisami znajdują się komentarze z zaproszeniami na kolejne rozdziały waszych blogów. Nie przeszkadzają mi one, ale jeśli macie czas dodać taki komentarz, to może i znajdziecie czas aby przeczytać rozdział i go ocenić? Nie stwierdzam teraz, że nie możecie zapraszać mnie na wasze blogi. Zawsze z chęcią na nie zaglądam, ale... No właśnie, zawsze jest jakieś ale...

Wasze opinie nie muszą być długie. Wystarczy jedno słowo: fajnie, beznadziejnie itp. Dla was dodanie komentarza to kilka minut, a dla mnie to świetna sprawa. Ogromny uśmiech na mej twarzy. 

Pozdrawiam moje czytelniczki, które zostawiły po sobie ślad:
Młoda, 
Truskawka, 
toksycznemysli, 
OwocowaLandryna, 
Katarzyna Kowalska ( jeden kom)
Kamila Olszewska ( jeden kom)
Lili (jeden kom)
Agg eM (jeden kom)
No i również dziękuję Anonimowym osobą :)

Następny rozdział w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam :* :* :* :* 




5 komentarzy:

  1. Ghaftaftwenwmnixbocdgha... Wymieniłaś mnie! ;o Czuję się zaszczycona. ;3 W takim bądź razie trzymam za Ciebie kciuki! ;) Na pewno pójdzie Ci dobrze!
    Tak w ogóle to...
    Zapraszam na 4 rozdział: http://paczka-owocowejlandryny.blogspot.com/2014/03/4-ja-ze-mam-ciebie-moja-ciamajdo.html
    "-Nie jestem pewna, czy wiesz, ale pieniądze nie rosną na drzewach i nie można sobie od tak je wziąć. -wysyczałam co nie bardzo spodobało się mojemu koledze. Podszedł o wiele za blisko, a z kieszeni wyciągnął nóż, który wcale nie wydawał się być tępy. Przyłożył go do mojej szyi. Byłam przestraszona, jak nigdy wcześniej. Oczy zaczęły mnie piec, więc wiedziałam co z nich zaraz wypłynie. -Na razie mam tylko tyle. -wyjąkałam, a ten odsunął się."
    Pozdrawiam,
    OL. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam bloga, bardzo mi się podoba i bardzo proszę o nowe rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam w tym tygodniu na 100%. Jutro ma egzamin więc po nim postaram się coś sklecić :D

      Usuń
  3. Zapraszam na 5 rozdział :)
    http://volleyball333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam, jestem i będę :* podoba mi się ten blog, jest pisany z taką lekkością, poczuciem humoru, czego brakuje u mnie w opowiadaniu :D masz dużo komizmu i wiele fajnych pomysłów, ciekawa jestem dalszych losów bohaterów :* Proszę, nie przestawaj pisać :)) zrób to dla tej garstki czytelników, która jest i czyta :D pozdrawiam i życzę duuuużo weny i wolnego czasu :*** /Justyna

    OdpowiedzUsuń